Cumu evità l'infezzione cù ascariasis?

L'adulti è i zitelli sempre si rallegranu in a primavera, perchè da questu tempu di l'annu principia a stagione di frutti è ligumi freschi, chì sò ricchi di vitamini è microelementi. U so cunsumu hè impurtante per mantene a salute di u corpu di ogni persona. In ogni casu, assai cumpratori pruvate i prudutti direttamente da u cuntatore è ùn pensanu micca à u fattu chì l'infezzione cù l'ascariasis hè più spessu pussibule per una mala igiene persunale.

Cumu evità l'infezzione cù ascariasis?

Cosa hè ascariasis

Ascariasis hè una malatia chì si sviluppa in l'intestinu chjucu umanu quandu i vermi tondi entranu in u trattu gastrointestinali. Sicondu statistiche scientifiche, stu prublema hè u più cumuni trà tutti l'infestazioni helminthic. A maiò parte di i casi sò in regioni cù bassi livelli di vita suciale è cundizioni di vita insalubre.

Vie di infezzione:

  • à traversu l'acqua contaminata cù feces;
  • quandu si cunsuma verdura, frutti è altri prudutti agriculi non lavati;
  • quandu e regule d'igiene persunale ùn sò micca osservate, quandu e mani brutte o l'uggetti entranu in bocca.

Solu l'ova pusatu da i vermi sò sicuri per l'omu.

L'infezzione cù l'ascariasis hè più spessu pussibule 2 simane dopu chì a muratura si mette in terra. Quandu l'ova di roundworm entra in u trattu digestivu, e larve sboccanu è penetranu in u sistema circulatori umanu (u muvimentu pò causà ferite à l'epiteliu vascular). Si movenu longu per 2-3 simane finu à chì si stallanu in u intestinu chjucu.

À questu mumentu, e larve cumincianu u so periodu di maturazione; dopu à 2 mesi, l'individuu righjunghji una grandezza grande è pò esisti finu à un annu, dopu chì mori è hè escretatu cù e feces.

Cumu evità l'infezzione cù ascariasis?

Sìculi di a malatia

Quandu l'ova entra in u trattu gastrointestinali, una persona ùn si senti nunda. Quandu e larve penetranu in u sistema circulatoriu, si sviluppanu a inflamazioni di tissuti è microhemorrhages. I pulmoni è u fegatu sò più suscettibili à l'effetti negativi di i vermi neri. À questu tempu, u paziente sviluppa:

  • tosse (secca o bagnata);
  • mancanza di respirazione severa;
  • dolore in u pettu è l'ipocondriu drittu;
  • aumentu di a dimensione di u fegatu;
  • temperatura febrile è perdita di forza;
  • rashes allergii.

In i casi severi, ci sò cumplicazioni in forma di pneumonia è pleurite.

In seguitu, cum'è a malatia avanza, e larva entra in u intestinu chjucu, è a persona sviluppa novi sintomi di a malatia. L'adulti causanu dolore abdominal diffuso, flatulenza, diarrea, nausea è vomitu. À u listessu tempu, l'appetite diminuite è a perdita di pisu corpu si trova. Ci hè un risicu di sviluppà ostruzzioni intestinali o perforazione, soprattuttu se l'helminth hè grande o ci sò assai di elli.

A malatia hè più severa in i zitelli sottu à 14 anni è in i vechji.

diagnostics

Ci hè dui modi principali per cunfirmà a malatia. Un esame microscòpicu di i feci umani hè realizatu per identificà l'ova di helminth. Stu metudu hè pussibule in u stadiu iniziale di a malatia. U sicondu metudu hè di detectà i vermi adulti in feci o in una radiografia di l'intestinu.

Inoltre, l'sputum hè qualchì volta cullatu, in quale si trovanu larva. Inoltre, l'eosinòfili appariscenu in a prova di sangue quandu l'helminti circulanu in u sistema circulatori.

bruttu

Qualchese infezzione cù vermi neri necessita di trattamentu medico sottu a tutela di un duttore. Quandu sceglite a terapia, l'età di u paci è u stadiu di a malatia sò cunsiderate. Medicamenti antihelminthic sò usati per u trattamentu. Questi ponu esse: albendazole, mebendazole o ivermectin. E donne incinte sò in risicu di effetti latu quandu piglianu sti droghe, questu hè duvuta à l'effettu teratogenic di i cumpunenti di a droga.

Se ci hè una tendenza à reazzioni allergii, a terapia hè supplementata cù droghe specifiche.

Hè ancu impurtante per allevà i sintomi di a malatia prescrivendu antitussivi, mucolitici, enzimi digestivi è prebiotici. In certi casi, cum'è l'obstruczione intestinali, a cirurgia hè necessaria per sguassà i vermi. Questu hà da restaurà u prucessu normale di l'alimentariu chì passa per u trattu gastrointestinali.

Dopu à a fine di u trattamentu, u paziente ferma sottu à a tutela di i medichi per altri 3 mesi. Duranti stu tempu, u sviluppu di a malatia hè pussibule se u trattamentu hè inadegwatu. À a fine di l'osservazione di u dispensariu, a persona piglia una prova di sangue è feci. Se i risultati sò negativi, u paci hè eliminatu da u registru è cunzidiratu sanu.

L'auto-trattamentu cù i metudi tradiziunali ùn porta micca à una cura, ma solu cuntribuisci à a perdita di tempu è u sviluppu di cumplicazioni.

Cumu evità l'infezzione cù ascariasis?

Prevenzione

L'infezzione di l'Ascariasis hè più faciule da prevene chè di curà. Per prevene sta malatia, i metudi cumplessi o i corsi regularmente di pasticchi antihelmintici ùn sò micca necessariu. A cosa più impurtante per prevene l'infezzione di ascariasis- rispettu di e regule di igiene. Questu hè appiicatu à ogni zitellu, adultu è travagliadore in una impresa agricula. E regule sò listessi per tutti.

  1. Lavate sempre e mani cù acqua è sapone dopu avè usatu u toilette, prima di preparà l'alimentariu, o prima di manghjà qualcosa. Serà megliu se fate questu più spessu.
  2. Assicuratevi di pulizziari ligumi freschi, frutti è erbe da a terra cù detergenti sottu acqua corrente. Pudete lavà baga è erbe in una suluzione debule di soda.
  3. Ùn pruvate micca i prudutti in i mercati è i magazzini.

Quandu cumprà prudutti di l'amici, verificate se i fertilizzanti fecali sò usati in i culturi. Hè impurtante chì si ferma per 2-3 anni è hè trattatu cù un metudu speciale prima ch'ellu si mette nantu à i letti. Ùn pudete micca aduprà l'acqua residuale per irrigà u vostru giardinu. Prima di suminà i culturi, pudete trattà a terra cù acqua fogera. I magazzini specializati vendenu suluzioni sicure per a disinfezione di a terra.

Insegni à i zitelli e regule di igiene da a prima età è ùn permettenu micca di mette in bocca l'uggetti da u pianu, in particulare quelli contaminati da a terra. Survegliate i zitelli mentre ghjucanu in u sandbox o nantu à a spiaggia vicinu à i corpi d'acqua stagnanti.

Quandu abbanduneghja l'alimentariu o i piatti nantu à a tavula, copre cù platti o rete. Questu vi prutege da u cuntattu cù e mosche.

Quandu in un viaghju di caminata, ùn beie micca acqua da fonti micca verificate; pigliate buttigli pre-preparati cun voi.

VIDEO: Parassiti Ascaris, cumu truvà è caccià

 

Posted

in

by

Tags:

Comments

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *