I veleni più mortali per l'omu

I veleni più mortali per l'omuParechji veleni sò periculosi per l'omu. Puderanu avè diverse origini. Siate alimentariu, chimicu è naturali. In diverse situazioni, i sustanzi portanu à a morte dolorosa. Chì sò i veleni mortali più famosi per l'omu è perchè sò periculosi?

Sustanze tossiche circundanu l'omu in ogni locu. Ancu a medicina pigliata in una dosa aumentata porta à avvelenamentu seriu è morte.

Dapoi l'antichità, a ghjente hà utilizatu veleni per tumbà e persone indesiderate, ma assai sapianu antidoti à tali sustanzi. Un gruppu di i cumposti tossichi più periculosi hè identificatu.

Tossina botulinica è ricina

Una sustanza simili hè aduprata in cosmetologia in i prucessi di Botox, ma hè statu scientificamente pruvata chì hè unu di i veleni più forti. Quandu i batteri di a toxina botulinica entra in u corpu, causanu u botulismu, un avvelenamentu severu chì pruvuca u sviluppu di paralisi. Pocu à pocu, u funziunamentu di u sistema nervu hè disturbatu, è ci hè una disrupzione in u prucessu respiratorju. Una persona mori una morte dolorosa per arrestu respiratorju.

Cù una sobredose più ligera, a vittima sperimenta nausea, vomitu, prublemi cù a parolla è a coordinazione, è prublemi cù u sistema visuale. A via principale di infezzione hè u cunsumu di alimenti contaminati. I microorganismi dannosi ponu ancu entra per ferite nantu à a pelle.

Ricin

A sustanza hè un velenu naturali. Ottenutu da castor beans. Una volta in u corpu, a ricina hà un effettu preghjudiziu nantu à e cellule, disturbendu a produzzione di prutezione. In u risultatu, un malfunzionamentu di l'organi internu si trova.

L'avvelenamentu si trova à traversu u trattu respiratorju o digestivu. In u primu casu, ci hè una tosse, difficultà à respira, nausea, sudorazione aumentata, è una sensazione di strettezza in u pettu.

Cum'è l'articulu: "Ricin poison - ciò chì hè, origine è effettu nant'à l'omu".

In casu di avvelenamentu per via di l'usu di velenu, ci hè una diminuzione di a prissioni sanguigna, a prisenza di sangue in u feci è u vomitu, allucinazioni è convulsive seizures. A morte hè diagnosticata dopu un ghjornu è mezu.

 

Sarin è cianuru di potasio

Un velenu mortale, hè una di e toxine più periculose chì afecta u sistema nervu. I pruprietà negativi di u sarin sò centinaie di volte più grande di quelli di u cianuru. Attualmente, a sustanza hè aduprata com'è arma chimica, ancu s'ellu hè stata urigginariamente prodotta per cumbatte l'insetti dannosi.

Cum'è l'articulu: "Sarin gas: effetti nantu à l'omu, applicazione".

Sarin hà un effettu nant'à u corpu umanu quandu inalate, cascà nantu à a pelle è a mucosa di l'ochji. In a prima tappa, un nasu curcu, nausea è prublemi di respirazione sò nutati. Seizures è cunvulsioni appariscenu gradualmente, a persona cade in coma è mori per via di suffocation.

Cianuru di potassiu

A sustanza in forma di cristalli o gasu cù l'odore di amanduli hè unu di i veleni più veloci. A morte si faci uni pochi di minuti dopu u cuntattu cù u velenu. A persona sperimenta cunvulsioni, vomitu è ​​prublemi di respirazione. A morte hè a causa di l'incapacità di e cellule di portà l'ossigenu, in u risultatu, u funziunamentu di tutti l'organi internu hè disturbatu.

Mercuriu è arsenicu

I veleni più mortali per l'omuUna sustanza cunnisciuta per tutti presenta un periculu seriu per l'omu. L'avvelenamentu si trova in inalazione di fumi tossichi da una sustanza - mercuriu da un termometru, una forma inorganica di a sustanza utilizata in una scala industriale.

L'intossicazione hè pussibule cù u cunsumu aumentatu di mercuriu organicu da i prudutti marini.

Quandu si trova l'avvelenamentu di l'arsenicu, una persona sperimenta una funzione visuale deteriorata, prublemi di memoria è disturbi in a funzione cerebrale. L'inalazione à longu andà di vapori causa danni à u sistema nervu è a morte.

Arsenicu

Sta sustanza hè stata aduprata per eliminà e persone indesevule per un bellu pezzu. I pruprietà di l'arsenicu sò simili à quelli di u mercuriu. Quandu avvelenatu, una persona sperimenta u dulore in l'abdomen è cramps.

Cum'è l'articulu: "Avvelenamentu arsenicu - sintomi è cause, primi aiuti è cunsequenze".

A vittima perde a cuscenza è cade in coma. In mancanza di aiutu, a morte hè abbastanza rapida. À cuncentrazione minima pruvuca u sviluppu di malatie gravi in ​​l'omu.

Rat poison è VX

L'avvelenamentu di ratti hè raramente diagnosticatu. In a maiò parte di i casi, i zitelli soffrenu. Una persona sperimenta un sanguinamentu aumentatu di e gengive è hemorrhages internu. Avete bisognu di cuntattà una facilità medica assai rapidamente. Cù trattamentu adattatu, l'avvelenamentu cù u velenu di rat finisci favorevolmente. Altrimenti, a morte di a vittima accade.

Cusì, ci sò parechje sustanzi tossichi chì sò periculosi per a salute. Cura è prudenza sò necessarii quandu manipule composti micca familiari.

VX

Stu velenu mortale hè cunsideratu un'arma di distruzzione di massa in u mondu. Ancu una goccia di a sustanza chì si mette nantu à a pelle porta à a morte. I sintomi di l'intossicazione sò simili à a gripe, ma à pocu à pocu a persona principia à affucà è mori da a mancanza d'aria.

Veleni naturali per l'omu

I veleni più mortali per l'omuSustanze tossiche sò prudutte micca solu chimicamente. Ci sò parechji veleni in a natura chì ponu dannà l'omu.

Dapoi i tempi antichi, i tossini animali è vegetali sò stati utilizati per a caccia è a prutezzione. Oghje, l'omu hà amparatu à estrae sustanzi tossichi è l'utilizanu per diversi scopi.

Tetrodotossina

Un velenu naturali presente in l'organi di i pesci. Tetrodotoxin resta in certi organi di u pesciu ancu dopu a cucina. In casu d'avvelenamentu, una persona sperimenta u sviluppu di paralisi, manifestazioni convulsive, è disprezzu di respirazione. A morte hè diagnosticata sei ore dopu chì u velenu hè ingeritu.

Stricnina è antrace

U velenu hè acquistatu da e sementi di l'arbulu chilibuha. Strychnine hè un pezzu biancu cù un gustu amaru. Ùn ci hè odore. L'avvelenamentu si faci per ingestione, inalazione, cunsumu o amministrazione intravenosa.

Sicondu a strada di ingressu è a quantità assorbita, sò distinti diversi gradi di avvelenamentu. A vittima soffre di spasmi musculari, disfunzioni di respirazione è di morte cerebrale. Una persona mori una meza ora dopu chì a sustanza entra in u corpu.

antrace

L'avvelenamentu hè causatu da i batteri antrax. I spori penetranu in l'aria, facendu chì si sparghjenu in l'aria. Una persona infettata inizialmente si senti friddu, è u prucessu respiratoriu hè gradualmente disturbatu. In a maiò parte di i casi, a vittima morse una settimana dopu l'avvelenamentu.

Amatoxina, curare e batracotossina

I veleni più mortali per l'omuU velenu hè acquistatu da funghi velenosi. Una volta à l'internu, a sustanza disrupts u funziunamentu di i rini è u fegatu, e cellule di l'urganu murenu dopu à uni pochi di ghjorni, chì porta à a morte. In certi casi, u sistema cardiacu hè affettatu. L'antidotu à una tale sustanza hè a penicillina, ma avete bisognu di cunsumà una quantità considerableu.

Curate

Un velenu simili hè ottenutu da parechje piante truvate in Sudamerica. In casu di avvelenamentu, a vittima sperimenta paralisi. A morte in un tali casu ùn hè micca subitu, a vittima ùn parla micca o si move, è l'organi internu fiascanu gradualmente.

Batrachotoxin

U velenu si trova in a pelle di ranocchi d'arburu. Ricunnisciutu cum'è a neurotossina più forte in u mondu. U sistema nervatu soffre, a respirazione hè indebitata, è a vittima morse in pocu tempu. Fortunatamente, hè difficiule di scuntrà tali velenu.

I veleni naturali circundanu l'omu in ogni locu. Ùn hè cunsigliatu per tuccà animali è piante chì ùn sò micca cunnisciuti, è per evitari di serpenti, in particulare viperi è altri individui velenosi.

veleni domestici

I veleni domestici sò sustanzi chì circundanu constantemente una persona. Quessi ponu esse chimichi, diversi gasi. Chì tossine domestiche sò periculose?

veleni:

  • Acidi. Causanu brusgiate severi è ferite nantu à a pelle, è se ingerite, portanu à a furmazione di lesioni ulcerative è morte.
  • Tinture. Quandu entra in u corpu in forma di polvera o aerosol, disturba u funziunamentu di l'organi internu; a mancanza di trattamentu porta à prucessi negativi.
  • Detersivi. Entranu in u corpu per via di u sistema respiratorju o di u sistema digestivu è sò particularmente periculosi per i zitelli.
  • Mercuriu è i so sali. Un termometru rottu pò purtà à cunsequenze negative; hè cunsigliatu di chjamà immediatamente u Ministeru di Situazioni d'Emergenza.
  • Monòssidu di carbonu. Apparisce com'è u risultatu di l'usu impropriu di stufe è camini, incapacità di trattà di gas. Hè una di e cause più cumuni di morte da i veleni domestici.
  • Alcalis. Spessu usatu in a vita di ogni ghjornu, a cura deve esse pigliatu è guardatu fora di a portata di i zitelli.
  • Cloru. Un compostu periculosu truvatu in parechji prudutti di a casa. A morte si faci da inalazione brusca di vapori di a sustanza.

In e cundizioni domestiche, deve esse cura di travaglià cù sustanzi chimichi. I cumposti periculosi ùn sò micca lasciati in vista di i zitelli è di l'animali.

A quistione di cumu fà un velenu mortale in casa hè spessu dumandata in Internet. Tuttavia, hè cunsigliatu di ricurdà chì questu pò esse risultatu in un casu criminale.

Veleni lenti per l'omu

Ùn sò micca tutti i veleni mortali dispunibili agisce rapidamente. Certi sustanzi tossichi avvelenanu u corpu lentamente, à volte causanu a morte dolorosa. Chì velenu appartenenu à stu gruppu?

Tipi:

  1. Omega. Sustanza velenosa cuntenuta in a pianta
  2. Cicuta. À pocu à pocu, tutti l'organi, eccettu u cervellu, fallenu. A persona capisce tuttu finu à a fine.
  3. Dimetilmercuriu. A sustanza più lenta. Una goccia hè abbastanza per causà a morte, ma i sintomi appariscenu dopu à un bellu pezzu.
  4. Poloniu. Velenu radioattivu chì s'evapora gradualmente è porta à l'avvelenamentu.

Mercuriu pò esse classificatu cum'è un velenu lento. I fumi di metalli in picculi cuncentrazioni pruvucanu l'avvelenamentu crònicu è a disrupzione graduale di u funziunamentu di tutti l'organi.

Veleni da a farmacia

I veleni più mortali per l'omuI veleni dispunibuli per l'omu si trovanu in farmacie tuttu u tempu. Questi ponu include i medicazione se pigliate in dosi eccessivi. L'antidolori è e droghe per u sistema cardiovascular sò periculosi.

L'antibioticu chloramphenicol hè cunsideratu sopratuttu periculosu, postu chì pò purtà à disordini serii di a medula ossea.

Hè permessu di piglià qualsiasi medicazione solu cum'è prescrittu da un duttore. Ùn hè cunsigliatu per cumprà prudutti da una farmacia senza cunsultazione previa.

Cumu determinà una dosa letale per l'omu

A dosa letale hè individuale per ogni persona. Ci hè una tabella apprussimativa di quantità periculosi di sustanzi per u corpu, ma per unu u voluminu serà distruttivu, mentre chì l'altru solu sente sensazioni dispiacenti. Ci hè una quantità di funziunalità chì ponu influenzà l'effettu di u velenu.

Funzioni:

  • qualità individuale;
  • prucessi patologichi in u corpu chì debilitatu u sistema immune;
  • A prisenza di vomitu, chì reduce l'effettu di u velenu;
  • A resistenza aumentata di u corpu impediscenu chì e tossine si sparghjenu rapidamente.

Se nota sintomi sgradevoli dopu u cuntattu cù qualsiasi sustanza, duvete cuntattà immediatamente un stabilimentu medico. U velenu mortale pò tumbà immediatamente o porta à u sviluppu di sensazioni dolorose è a morte prolongata.

Video: top 10 veleni mortali


Posted

in

by

Tags:

Comments

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *